Podanie na [email protected]
Nick: Grzechu -iwnl-
STEAM_1:0:240054445

Witam mam na imię Grzesiu. Zacząłem 16 lat w styczniu. Pochodzę z Zielonej Góry, Aktualnie uczęszczam do 3 gimnazjum.Interesuję się piłką nożną , grami ,jak i gotowaniem.  Doświadczenie na jb posiadam gram tutaj od ponad roku spędziłem większość czasu na JB. Teraz obecnie nie mam żadnej rangi ale co miesiąc,dwa będę kupował vipa jeśli chodzi o składki nie ma problemu wystarczy napisać mi tydzień przed terminem C; .Myślę że swoje obowiązki jako admin będę wykonywał sumiennie.Jestem bardzo pomocny i miły. Na serwerze mogę spędzić w tygodniu około 4-5 nawet do 6 h (od godziny 15-16 do wieczora ) a w weekendy ( około 11 h ). Jeżeli nie ma mnie na serwerze to znacz że nie ma mnie w domu albo mam obowiązki,ale raczej zawsze gdy nie pojawię się na serverze powiadomie jakiegoś admina co jest na rzeczy.. Dziękuję za poświęconą uwagę i liczę na dobre głosy. Pozdrawiam Administrację i Cały server JB ;D Heart
Neutral z naciskiem na nie, nie wierze że w weekendy możesz spędzić pół dnia

Edit
Na nie.
(12-05-2017, 06:42 PM)Sandra napisał(a): Neutral z naciskiem na nie,  nie wierze że w weekendy możesz spędzić pół dnia

jestes pewna przekonamy sie w sobote or pt
Jeżeli piszesz podanie, pisz je tak aby było prawdziwe. Z tego co widzę w CSie przegranych masz 55 godzin, tak więc nie chce mi się wierzyć, że dziennie będziesz spędzał od 4 do 11 godzin. Tak poza tym ani razu nie widziałem Cię na serwerze. Gdybanie typu... Gdybym był adminem, spędzałbym na serwerze cały dzień jest żałosne, bo skończy się tak, że wejdziesz na serwer raz na tydzień.

Na stanowcze NIE!
„You know what? You forget a thousand things every day. Make sure this is one of them”.