Podanie na [email protected]
Imię: Bartek
Nick: TheDarKiller01
Dlaczego właśnie Ty miałbyś zostać [email protected] ?: Nie lubie gdy na serwerze panuje chaos spowodowanym przez ludzi z bindami oraz dziećmi bez mutacji które się nawazajem się przekrzykuja, a po za tym lubie pomagać innym.
Doświadczenie w Byciu [email protected]: Nigdy dlatego że mało co grałem na serwerach społecznościowych
Ile potrafisz dziennie przesiadywać na serwerze?: Jestem wstanie poświęcić od 4 do 8h
Jaką masz Znajomość Regulaminu ? : 19/19
Co chciałbyś zrobić dla Serwera? : Pilnować porządku i podawać nowe pomysły które będą rozwijać serwer
Parę zdań o Sobie [3 Zdania złożone] : Mam na imię Bartek i mam 16 lat. Chodzę do Szkoły zawodowej w Swarzędzu o profilu obrabiarek skrawających. Interesuje się grami komputerowym oraz jazdą rowerem. W cs:go gram od 2 lat z przerwami. Zajmuje też ts3.

Pominięte:

Mikrofon: jest
Czas gry na serwerze: 20h
  Odpowiedz
Chcesz zostać [email protected] na profesjonalnym serwerze, nie mając żadnego doświadczenia w tym kierunku? Tutaj potrzeba doświadczenia i należy wiedzieć jak obchodzić się z ludźmi. Zacznij od jakieś mniejszej grupki na Facebooku, serwera Discord itp.

Śmieszna sytuacja. Ja również uczęszczam do ZS1 w Swarzędzu, a dokładniej Technik Mechatronik (2TM). Prawilna szkoła dla prawilnych uczniów xD
„You know what? You forget a thousand things every day. Make sure this is one of them”.
  Odpowiedz
Viper proszę Cię nie wypowiadaj się w taki sposób Smile
u nas każdy ma szansę nie zależnie od tego czy ma doświadczenie, czy go nie ma :/ Mnie też koraks przyjął w 2015 roku bez żadnego doświadczenia w byciu administratorem Smile
  Odpowiedz
i widać jakie są tego skutki Big Grin 
(nie bierz tego do siebie)
„You know what? You forget a thousand things every day. Make sure this is one of them”.
  Odpowiedz
Jeżeli masz jakiś problem do tego jakim jestem adminem złóż zażalenie do koraksa Smile
  Odpowiedz
Bardzo miły gracz jestem na tak Smile
  Odpowiedz