Shoutbox archive
avatar
co tam slychac michu ?
avatar
najpierw musisz miec ta range
avatar
O jak stulejowi to i mi xD
avatar
hej helio
avatar
To mi możesz na admina zmienić xd
avatar
jesli ktos nie ma rangi na forum niech pisze (chodzi o adnministracje)
avatar
wracam juz do was misie
avatar
https://studioadept.net/showthread.php?tid=536 Prosze o zbanowanie xdxdxd, zobaczcie co pisze pod podaniem.
avatar
HNS jest wyłączony?
avatar
nie potrzebne sa rangi dla straznikow na forum
avatar
Rotacja strażników, jest zbyt duża i zbyt często następuje np. degradacja osób itd, co wiąże się często ze zmianą rangi na forum, co wyjmowałoby nie potrzebnie czas z administracji forum, dlatego moim skromnym zdaniem totanie niepotrzebne
avatar
Witam, mam pytanko. A brzmi ono : Czy strażnicy mogą otrzymać rangę "Strażnik" na forum?
avatar
oki
avatar
@Michuuo0o jak mozesz to daj mi @ bo mam [email protected] a juz dawno dostalem awans z gory dzieki Smile
avatar
prosze Smile
avatar
Czy ktoś z administracji mógłby dać mi range [email protected] awp tutaj? Miałem już jakiś czas temu poprosić, ale jakoś wypadło mi z głowy Smile. Z góry dzięki.
avatar
No elo
avatar
Hejka gang Smile
avatar
hej helio
avatar
siema wariaty