Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kilka propozycji odnośnie AWP ONLY
#1
Siemano , mam dwie propozycje odnośnie serwera AWP

1.Zakaz rushu przez pierwsze 30 sekund rundy
Denerwuje Cię , gdy runda ledwo się zacznie a przeciwnik już Cię zabija od boku z twojego spawna?
Myślę ze 30 sekund to max , bo przy dłuższym czasie gra stanie się zbyt powolna

2.Możliwość zabicia nożem tylko przez ostatnie 45 sekund rundy
Często widzę , że ludzie próbują zabić nożem. Wyłączone obrażenia nożem to dobra opcja , ale fajnie by np było w pojedynku 1v1 wyskoczyć z nikąd i zaskoczyć przeciwnika nożem.
Odpowiedz
#2
Nie i nie.

AntyRush zniszczyłby całą mechanikę gry jaka do tego czasu była.

Nóż dawał 2x więcej ranku i wszyscy się o to spinali więc został on zablokowany.
Odpowiedz
#3
Jeżeli chodzi o punkt 1 jest to IMO zbędne bo przy dobrym rozstawieniu graczy nie ma szansy na to aby ktoś zrashwował twoją pozycję, jeżeli team rozstawi się odpowiednio : -prawa, - lewa, ktoś patrzy środek to osoba która rashuje jest już martwa, chciałbym jeszcze dodać że na naszym serwerze w większości grają gracze których rangi nie przekraczają kałacha więc pojedynki skillowe z respów są dla nich przegranymi pojedynkami z osobami skillowymi, szybko by się denerwowali i wychodzili z serwera - bez sensu :/. Ponad to anty rush mógłby sprawić że osoby bardziej kumate ustawiały by się w ciągu tych 30 sek. na pozycjach przy połowie mapy a po upływie wychodzili jak Ekshibicjonista z za krzaków i wybijali graczy z respa. Do punktu 2 też jestem niestety sceptycznie nastawiony, pojedynki 1v1 są właśnie po to aby zabić "no scopem" nie nożem, popsuło by tylko to zabawę 1v1. Jedyny sens gdzie nóż miałby zastosowanie w 1v1 to sytuacja gdy 1v1 było by losowe w przypadku A gracz D i E biją się 1v1 na kosy po zaakceptowaniu pojedynku natomiast w przypadku B gracz D i E bije się na noscopy po zaakceptowaniu pojedynku. Tutaj zastosowanie noża też jest nad wyraz w końcu to serwer only AWP prawda ? Jeżeli chodzi o 45 sek. przed końcem rundy też nie widzę zastosowania, już bardziej irytowała by mnie kosa w plecy gdy patrze swoją pozycję niż osoba która zrashuje i dźwiękiem wystrzału odsłoni swoją pozycję, tutaj dajemy przewagę osobom rashującym a w końcu w punkcie pierwszym chcemy tego uniknąć nieprawdaż ?

Pozdrawiam Krashek.
Odpowiedz
#4
Antyrush to totalny bezsens. I tak większość graczy kampi na respie, więc wprowadzenie antyrushu nie ma racji bytu.

"ale fajnie by np było w pojedynku 1v1 wyskoczyć z nikąd i zaskoczyć przeciwnika nożem." - po zaakceptowaniu pojedynku, przeważnie gracze są teleportowani do siebie, więc mało prawdopodobne abyś mógł kogoś zaskoczyć od tyłu.

Wszystko wyjaśnili moi przedmówcy, ja również jestem na nie.
Odpowiedz
#5
BEZNADZIEJA #NIE WTEDY NA SERWERZE BY BYLO STRASZNIE NUDNO
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości