Shoutbox archive

Go to last read | Mark all read

avatar
i ile +/- czeka sie odc pod podaniem
avatar
wbije ktoś na awp ogarnąc haxy ?
avatar
<3
avatar
Od stycznia wracam panowie 😁
avatar
jakiś admin na AWP 17 typa 6 haxów ;p
avatar
siema
avatar
ok jest ale i tak kazdy gra albo w lola albo nikogo nie ma xdddd
avatar
no nie mam nigdzie moze przez adblocka
avatar
nie widzisz wielkiego napisu "dolacz do nas na discord" ? XD
avatar
tez tak myślałem ale oni nie maja tu discorda xddd chyba ze jakiś priw to proszę o podanie
avatar
Ds - discord jeśli dobrze się domyślam xd
avatar
Doberek
avatar
@Koraks Ds ????
avatar
Piszesz do mnie na steam/ds (polecam DS)
avatar
??
avatar
jest moze call me kremowka
avatar
Doberek
avatar
Jak mozna kupić vipa za przelew??
avatar
ło purek XD
avatar
wbij ktos na jb