Shoutbox archive
avatar
Jak mozna kupić vipa za przelew??
avatar
ło purek XD
avatar
wbij ktos na jb
avatar
Siemanko ^^
avatar
Co się dzieje z jb?
avatar
Da ktoś link do pobrania avatara studiaadept
avatar
Smile
avatar
xDDDD
avatar
Aaaa bo Ty gołąbek jeszcze jesteś
avatar
xD
avatar
Siemanko mordeczki 3majcie sie miłej gry wam życzę !
avatar
Albi o co chodzi?
avatar
o kurde, sporo przez ten rok się w administracji pozmieniało widzę :p
avatar
Elo mordeczki 3majta sie, milej giery!
avatar
Po co bajzonowi [email protected]? Nie lepiej mu opiekuna dać
avatar
Bizon? chyba cie coś zabolało
avatar
O kurdeee bizon się juniorka dorobił
avatar
Niee
avatar
Trzeba odwołać totalny bezruch?
avatar
no tak Smile