Shoutbox archive
avatar
Ktos wie jqk zalogowac sie na discord nje znajac hasla do email zeby resetowac hasło?
avatar
Dzien dobry
avatar
Naajak
avatar
Oczywiście, że tak
avatar
Fajnie się bawicie Big Grin
avatar
Jak się bawisz kiedy wrócisz w me ramiona?
avatar
Siema Takashi
avatar
Siema cytrus
avatar
W porządku ;D
avatar
a komputer miałem w mieszkaniu w którym nie jestem zameldowany
avatar
która została spowodowana kwaratanna
avatar
cześć wszystkim wróciłem do gry po krótkiej przerwie
avatar
@ Whos Mad KeyDrop.com Takie rzeczy pisz na discordzie, tutaj mało kto zagląda Big Grin
avatar
czy jest jakis zajebisty admin co wejdzie na losowe rangi i zbanuje cheatera co sie kręci ?
avatar
czemu dostałem bana kilka miesięcy temu chyba dlatego że z strzelby dałem 3 hedy ale to nie aimbot tylko fart
avatar
https://studioadept.net/SourceBans/
avatar
Cześć, przed chwilą dostałem bana, mogę wiedzieć za co ?
avatar
siema
avatar
HEJKA ??
avatar
za cheaty